Bekräftat

          Publicerad 2009-01-29, 10:46:40 / ♥ Dagbok
Jag har feber, jävla skit! Tyckte jag kände mig dåsig imorse. Vet inte om mitt immunförsvar har blivit sämre sedan posten då man gick i lite kläder även då det blåste/regna/snöa för nu på senaste tiden har jag dölätt att bli sjuk. Bara det då jag simmade i 40 min så blev jag sjuk efter det. Inbillade mig att det simmade en massa bakterier i vattnet och skit. Huvva!

Ja, otrivin, ipren och vatten, here I come.! Nu blev dagen genast mycket sämre.Känns ju måttligt kul att måsta säga av mig jobbdagen på lördag då, det är bra med pengar på helgen :/ Just nu verkar allt krångla, det är så lätt att komma in i en cirkel full med klagande när allt bara rasar. gah!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0