Cecilia säger godnatt

          Publicerad 2009-01-11, 23:10:27 / ♥ Dagbok
Är nyfikad och ska precis gå och lägga mig. Imorgon ska jag gå på promenad vare sig mamma gör det också eller ej. Klockan är ställd på nio och då ska jag ut.

Märker att jag mest lyssnar på gammal musik som tycks ge mig lite nostalgi och ångest. Hörde denna på mtv inatt och fastnade för den igen. Märks att man slutat på posten, man lyssnar inte lika mycket på radion längre. Hänger inte längre med på musikfronten, inte på det nya iaf :P




nej, ska gå till sängs. Japp. Så är det. Kanske slå på filmen troja, såg den aldrig igår. Ska vakna tidigt imorgon och vara sysselsatt hela dagen så att jag kan få vända tillbaka dygnet. Är faktiskt trött om jag ska vara ärlig och det är inte vanligt vid denna tid.

Vet någon btw när Twilight är på bion i Vilhelmina? Alltså, tiden, inte datum.


Puss
godnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0