Dagarna bara kommer och går

          Publicerad 2009-01-09, 17:11:56 / ♥ Life and music!
Är så ofantligt trött, förstår inte hur. Är trött hela tiden och behöver grymt mycket sömn annars blir jag på värsta humöret och och mår inte alls bra.

Önskar jag hade en skön bil att köra, med bra musik och lite dunk dunk och bara vara ute. För nu är det så att volvon "smurfen" (eftersom att den är blå),  bara har radio (?) Sucks. Men dom ska väl köpa en stereo snart, är ju inte dyra så. Man tänker som bäst då man är ute och kör, lyssnar på musik som återspeglar livet i sig och allt som händer och bara vara. Tror jag ska på en promenad ikväll, rensa tankarna.



Förutom att texten i låten är bra och är en sådan låt som jag pratade om lite längre upp så har den så många andra minnen. Minnen som är så varma och speciella än fast de inte riktigt skulle ha något värde för någon annan ens om jag skulle förklara allt det underbara.


If birds flying south is a sign of changes At least you can predict this every year Love, you never know the minute it ends suddenly I can’t get it to speak Maybe if I knew all the things it took to save us I could fix the pain that bleeds inside of me Look in your eyes to see something about me I’m standing on the edge and I don’t know what else to give.

I flow through my act, There's a question: Is he needed? Looking at the last 3 years like I did I could never see us ending like this.
 Seeing your face no more on my pillow Is a scene that’s never ever happened to me.
 But after this episode I don’t see, You could never tell the next thing life could be




suck, återkommer!



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0