Fryser och ryser

          Publicerad 2009-01-18, 13:49:16 / ♥ Dagbok
Det är kallt, även fast vi eldar. Kan dock vara för att det känns snöigt och vintrigt ute. Eller känns, det är ju så :P

Väntar på att vicky ska komma så att vi kan fika. Väckte henne vid 12 och sen ska hon försöka få igång bilen :) Hade jag inte varit sysselsatt hade jag nog också sovit till minst 12 och inte får man sova ut imorgon. Dock minns jag inte riktigt när jag börjar, om det är lite senare eller om det är runt 9. Det är inte så tidigt, jag vet men det är väldigt tidigt om man är van vid att sova till 12-1 på dagarna. Jag är bäst på att sova.

Känns som om att det blev luddigt det jag skrev men orkar inte bry mig. Är trött och längtar tills jag ska få sova ikväll. Hoppas på sällskap, men är inte så säker på det. Får se hur det ter sig. Nej, ska mysa i sängen under värmen tills Vicky kommer :)

pusshej!"

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-01-18 | 16:43:06

Mycket trevligt kan jag ju informera folket om att vi hade! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0