Godmorgon

          Publicerad 2009-01-14, 13:33:05 / ♥ Dagbok
Jo, för jag vaknade typ 12 och sedan låg jag i sängen till halv ett och sedan dess har jag kollat på våra bästa år. Slapp dag, eller hur? Börjar jobba och en och ½ timme, tur det bara är fyra timmar. För idag har jag mycket att stå i känns det som. Och jag vet inte riktigt hur det blir ikväll heller. Ja, får se helt enkelt hur allt blir.

Åh, som jag har klagat på att livet fan aldrig blir som jag vill så önskar jag, jag håller alla mina fingrar och tår att allt går vägen nu. Att jag får som jag vill, jag behöver verkligen det här. Det skulle vara som en dröm. Jag kommer sitta och vara spänd hur länge som helst innan jag får veta om det gick vägen. Annars vet jag inte vad jag gör :/

La märke till att om en och ½ vecka så får man lön. Jisses vad tiden har gått fort. Det är sjukt. Snart är det februari och jag har inte riktigt hängt med. Innan man vet ordet av det så är det sommar :) dock ska jag ha hunnit med en vinter med en ny skoter att leka med innan. Har mycket att se fram emot :)

nej, ska dra en sväng.
pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Sammy säger:
    2009-01-14 | 14:15:42

Älskar dig gumman! :) puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0