Har ett problem!!!

          Publicerad 2009-01-18, 21:18:05 / ♥ Dagbok
Går det att göra något åt att designen ser konstig ut om man använder sig av mozilla firefox? Eller är det bara för mig det ser konstigt ut? Tycker det är dumt om designen inte ska synas bara för att man använder sig av något annat än internet explorer.

Känns inte så pepp till jobb imorgon, dock är det väl mest för att jag måste tacka nej och för att han kommer bli besviken på mig. Men det finns inget annat jag kan göra.

Åh, jag vill ha en bil, en riktig bil! Åh, jag vet inte vad jag ska prioritera, vill så mycket och har ju inte precis världens tillgång till pengar. Jag vill ha vovve, bil, resa, kläder, lägenhet, dator osv, osv. Jag vill bli rik :/
 
b

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0