Hård dag av shopping

          Publicerad 2009-01-11, 01:00:46 / ♥ Shopping
Kom till Umeå vid elva tror jag. Lite senare än vad jag hade planerat men det gick bra ändå. Köpt en väska som jag har suktat efter lääääänge, en jacka att köra skoter i (mums), underkläder och några tröjor. Mer än så blev det inte (lite andra småsaker som inte räknas för att dom är så tråkiga) Var inte alls på shoppinghumör och jag brukar alltid vara det. Känns så trist. Ska dock tillbaka inom en snar framtid. Kanske man har tid till en middagsbit med Julia, hann inte med så mycket prat och träffas idag.

Annars så hälsade vi även på broder daniel i hans nya lägenhet. Jisses vilken fin lägenhet, stoooor som tusan. Där skulle inte jag klaga av att bo plus att jag fick träffa wii för första gången. Deras katt, som sagt idag, trodde aldrig att min bror skulle bli kattägare :P han som alltid har tyckt att katter har varit skumma.

Är så ofantligt trött ikväll, eller ja, natt. Somnade tre och klev upp sex. Sov dock hela vägen dit och hela vägen hem :P jag är duktig på att sova ;)

Nej, ska nog lägga mig tror jag. Höres imorgon. 

pussgodnatt!

c

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0