Hard work, work

          Publicerad 2009-01-08, 17:31:07 / ♥ Dagbok
-Ska inte du fortsätta jobba, du?
Så sa mamma till mig nyss :P Snacka om hard work när man har städat i typ fem timmar. Dock har hon varit igång längre. Det blir så lätt att man fastnar då man städar vid datorn.

Funderar på att köpa mig en fin liten bärbar datorn iaf, då jag har fått min nästa lön. Känns värt tills man flyttar. Dock så vet jag ju inte när det blir men att ha en alldeles egen där allt bara är mitt och ingen annans känns värt då man bor hemma. Lär väl inte använda den på några månader dock då jag väl har fått den då jag alltid är så petig med sådana grejer som telefon, mp3 och antagligen datorer med. Låter plasten på telefonen vara kvar i veckor efter att jag har fått den. Dock tog jag mod till att dra av den snabbare denna gång.

yeye, ska väl fortsätta då. Klockan sex ska jag då ner på affärn. Så ligger det alltså till.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0