Härlig måndag!

          Publicerad 2009-01-19, 20:18:21 / ♥ Dagbok
Har jobbat, det vill säga tjänat pengar och gjort någon nytta och jag har nästan nyss kommit hem efter att ha simmat med vicky konstant i 35 minuter. Det var bland det bästa vi kunde göra idag gumman :)

Måste få prata om gainomaxreklamen också :P






ÄLSKAR DEN! Kolla in ögonen, rösten och skyltarna på den andra lite längre reklamen. Det är nästan så att jag börjar lipa då jag ser den. Sötare reklam får man ju leta efter, nästan så att jag ska sluta äta bananer (inte för att det är det de menar men) och bara dricka gainomax.
Visst är den söt!?

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-01-20 | 09:53:55

Va tror du jag gör då?! En gång satt jag och såg på tvn och åt en banan och den där reklamen kom fram. Vet du hur dåligt samvete jag fick?!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0