Hej helg!

          Publicerad 2009-01-23, 17:43:45 / ♥ Dagbok
Numera så mår jag mest dåligt varje helg. Jag vet varför men gör inget åt det. Det är sjukt att man ska må dåligt varje gång det är helg, då ska man ju egentligen tycka det är skönt (iaf när man har börjat jobba). Tänker grubbla hela helgen och verkligen tänka på mig själv, måste känna efter och tänker dessutom frossa i glassen som jag köpte för någon dag sedan.

Den här helgen ska ingen få förstöra, för nästa helg jobbar jag och så börjar väl riktiga jobbet efter det. Då blir helgerna min enda lediga tid, dom kommer vara guld värd då.

Nej, ska åka på affärn och sen mysa, alldeles själv. Så som det borde vara!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0