Ingen plats för någonting

          Publicerad 2009-01-11, 16:32:46 / ♥ Dagbok
Har det största rummet i huset men har ändå ingen plats för någonting. Det låter inte logiskt. Jag har så otroligt mycket med grejer att rummet känns så litet och jag har inte plats för någonting längre. Har inge bra förvaring eller så heller plus att när vi tömde huset i grundsjö så ville jag ta vara på det mesta som min farfar har snickrat och en av dessa grejer var en hallmöbel som inte alls får plats i rummet egentligen.
Men sämst av allt är min garderob. Har en liten och helt vanlig som inte rymmer någonting och eftersom att jag inte har någon tom vägg så får jag ju inte plats med en ny eller flera garderober.

Vet inte hur tusan jag ska lösa detta för jag hatar att ha stökig garderob och det är helt omöjligt att ha ordning då man har endast en hylla där man kan ha kläderna. Då ha syster det mest lyxigt då hon har fyra st garderober varav två hon har som förvaring för andra grejer än kläder.
Vet att många har (mig inräknad) en tendens att alltid ha någonting som man slänger kläder på. Jag har en fåtölj som alla mina kläder hänger på och det ser alltid så stökigt ut då man har ett sådant ställe där allt ligger på. Plockar man upp allt det där så ser det genast bättre ut. Dock går det bara någon dag innan det ser ut som vanligt igen. BEHÖVER därför en garderob. Hatar att slänga saker eller lägga undan dem där de kanske går sönder eller liknande så vet inte hur jag ska prioritera :/

Detta problem kom väl mest för att jag var hos bror igår och såg all den plats de hade. Önskar jag hade en jättefin lägenhet som jag fick göra fint i och ha hur mycket plats som helst.

v


jaja, det var mitt klagande för idag :P

pusshej

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0