Kolla in :O

          Publicerad 2009-01-29, 09:58:10 / ♥ Dagbok
Se vad tidigt det är :O varit vaken sen sju ;P haha. Har donat och greja sen dess.

Igår var det bio vilket var hur mys som helst, SKITBRA FILM! orkar dock inte prata om den nu för börjar jag så kan jag inte sluta prata om den ;P Twilight. MUMMA!
Iaf så hade jag ont i huvudet hela dagen och idag känner jag mig ännu värre. Trodde det var för att jag inte fått i mig någon vätska alls under dagen alls så när jag kom hem så drack jag skitmycket och har tryckt i mig två festisflaskor med vatten under natten. Dock är det inte bättre idag för det. Knarkat alvedon och skit så ska kolla sen då jag orkar och se om jag har feber. Skulle inte förvåna mig då förkylningen jag hade inte har släppt riktigt. Näsan är fortfarande fucked up.

Känner dock nu att det börjar bli lite tröttare i ögat, kanske man tar en nap eller något lite senare idag. Måste dock grunda på hur fan jag ska göra ihelgen. Det är inte lätt :/

nej, ska skriva handlingslapp och sedan prata en snabbis med Julia. Pusshej!

btw, tipsar alla som inte sett Twilight än att se den för den var grymt bra!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0