Långt in på natten som vanligt

          Publicerad 2009-01-08, 02:07:15 / ♥ Dagbok
Jag vet inte varför jag har så svårt att sova på nätterna. Eller det beror helt på iofs, det finns saker och en människa som gör att jag somnar tidigt om jag vill. Inte för att denna personen i fråga tröttar ut mig, utan för att jag känner mig trygg och kan då slappna av helt och hållet. Detta har inte jag känt på ett bra tag och börjar sakna det. Men vad kan man göra åt det.

Morgondagen innehåller väl inte så mycket som vanligt. Ska försöka ta mig ut på en promenad. Fundera ut hur mycket jag har att handla för då jag väl kommer till Umeå och sedan fixa mina naglar. De ser ut som hell.

Många har säkert känt den där känslan där man inte kan bestämma sig riktigt. Där man slits mellan två olika alternativ där du själv inte har någon som helst inverkan på. Det är skitjobbigt, då två sidor väger lika tungt. Suck!

Ja, ja. Ska nog gå och lägga mig. ´

(ber förövrigt om ursäkt för de vänner som jag inte riktigt har prata med denna vecka. Kan inte ta för givet att ni ska förlåta mig för att jag har behandlat er på detta vis. Jag har helt enkelt inte haft orken att vara ledsen mer än vad jag har varit och det vet jag att jag skulle ha blivit om jag har varit tvungen att förklara fler gånger än vad jag redan har gjort. 
Så, förlåt återigen.)
 




ojsan, här låg dom ju :P publicerar ett av dom :P orkar inte inte bry mig riktigt,, gick ju inte helt till spillo då iaf alla orden.  

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-01-08 | 09:38:57

Hej gumman! Var längesen vi träffades nu :(


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0