Lita på ödet

          Publicerad 2009-01-08, 02:05:27 / ♥ Dagbok

Efter att ha försökt att skriva ett inlägg (som förövrigt har blivit ganska lång vid varje försök) och med tanke på att detta är tredje försöket så ger jag upp. Det är nog inte mening att jag ska skriva ett långt inlägg inatt. Så, jag skiter i det. Vill bara få in det viktigaste.

Vill be om ursäkt för de vänner som jag inte har svarat under den senaste veckan. Vill inte att ni ska tro att ni inte betyder något för mig för det gör ni. Jag har bara mått så pass dåligt att jag inte har kunnat prata med någon och om jag någonsin har börjat eller försökt har jag grina ögonen ur mig. Jag har helt enkelt inte varit redo.
Jag tar inte för givet att ni ska acceptera min ursäkt, ville bara att ni skulle veta varför jag har varit som jag har varit och att jag verkligen ber om ursäkt.  <3

Puss
godnatt!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0