Löfte om att bli frisk

          Publicerad 2009-01-21, 14:33:08 / ♥ Life and music!
Lovade mig själv att jag skulle försöka bli frisk och är bara värre idag. Mer tät och det är som att jag har ett lock för örat hela tiden. Men jag dricker mycket färskpressat, vitaminer i massor så ska bli frisk snart :)

Har dötråkigt. Inget på tvn, inget att göra vid datorn, kan inte precis gå ut och jag är ensam hemma. Tråkigare än så går det inte att ha. Skulle behöva städa men orkar nog inte det. Tror jag ska lägga mig i sängen och sova någon timme. Tur man inte behöver ha dåligt samvete när det gäller sova då man är sjuk. Ju mer vila, desto bättre, eller hur.

Skriver mer sen :)



Spelar ingen roll vilket humör jag är så, Chris Brown äger och får mig alltid på bra humör. Bra musik och bra låttexter.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2009-01-21 | 17:01:01

Krya på dig!!! kramkram


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0