Måndag

          Publicerad 2009-01-12, 19:03:43 / ♥ Dagbok
Haha ja, min plan att kliva upp tidigt gick ju inte alls :P dock blev det en promenad iaf. Blir nog en till ikväll men det känns inge kul då det är så halt :/

Fick ett intressant samtal idag, man tackar ;) Önska mig lycka till och så återkommer jag angående detta.

Ikväll blir det att lägga sig lite tidigare med tanke på att jag jobbar från 9-17 imorgon. På onsdag blir det lite lättare, 15-19.15. Så får som ändå hela dagen till godo. Lite pengar är aldrig fel :)

SKA städa mitt rum ikväll. Försöker dock förgäves komma på hur jag ska lösa mitt problem med garderoben. Vettetusan hur jag ska göra men mer plats behöver jag, det är ett faktum. Försökte gå omkring och hitta användbara möbler för att få mer plats men har accepterat att vi inte har mer än det som finns i huset och att det bara är att försöka tömma den på grejer som jag inte använder. Jobbigt läge.

Nej, ska sätta fart. Detta går ju inte. Återkommer efter att jag har varit duktig ;)

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Madelene säger:
    2009-01-12 | 22:25:38

Filmen äger hittills, vi ska se klart den nu! :)

Såg halva igår


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0