Måndag

          Publicerad 2009-01-06, 01:25:18 / ♥ Dagbok
Har jobbat tio timmar idag och är utslut. Somnade tom när jag hälsade på Vicky. Så trevligt pigg är jag. Natten spenderades på ett vis som var oväntat men helt ärligt, det var det jag ville.

Tänkte lägga mig tidigt men som jag redan har accepterat så finns det inte en chans på det längre, klockan är fan redan halv två och runt denna tid så brukar jag alltid ha svårt att somna :/ men men, har inte så mycket för mig imorgon, kan lika gärna sova bort hela dagen.

Jag har så mycket som jag vill få ut, så mycket som jag vill säga. Vill så gärna ha orken till att sitta och förklara, för det känns verkligen som om att alla förtjänar och vill ha en förklaring. Det är det som är så jobbigt, jag vill inte vara tvungen att förklara mig själv eller att ständigt sätta mig själv i försvarställning för att inte få en massa skit över saker som ingen förutom jag egentligen kan bestämma om. Gah, tom att förklara varför och hur allt är det så jobbigt, är jobbigt. Allt är skit, jag ska flytta långt härifrån och aldrig komma tillbaka.. så!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0