Nysning

          Publicerad 2009-01-21, 00:14:37 / ♥ Dagbok
Om det är något jag hatar så är det att nysa och det verkar vara det enda jag är riktigt bra på just nu. Hatar då det killar i näsan och man tror att man ska nysa men så kommer det ingen och då slutar det bara med att man blir tårögd och konstig. Huvva!

Är supertrött och ska nog gå och lägga mig snart, sova ut imorgon och vakna pigg :) förhoppningsvis kan min vilja göra mig bättre i förkylningen så att jag orkar mer.

Blev inte en så händelserik dag i bloggen idag, men å andra sidan, hur ofta blir det så? :P

pussgodnatt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-01-21 | 13:01:03

det är ju hur skönt som helst att nysa :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0