Överraskning

          Publicerad 2009-01-06, 17:52:02 / ♥ Dagbok
Det är inte förrän nu då jag har gått in på min blogg genom bärbara som jag faktiskt har sett hur min bloggs design egentligen än. Eller ja, jag antar att det är så den egentligen är. För andras bloggar ser också annorlunda ut på denna dator :P Konstigt.

Idag är det tisdag, dagarna känns bra meningslösa då man inte har någonting att göra. Måste försöka få in rutiner i mitt liv och även om jag är ledig så ska jag kunna kliva upp på morgonen och kanske ta en promenad osv. Tror jag ska kliva upp med syster imorgon och ta en promenad varje morgon. Har ju någon som kan peppa upp mig iaf vilket jag inte har om jag skulle kliva upp själv. Sedan kan jag och mamma ta en promenad mitt i dagen någon gång och sen kan man ta en promenad på kvällen bara för mys. För just nu så känns det verkligen instängt i min kropp och sinnen. Jag känner mig som värsta bläiga människa som inte gör något.
Det ska bli andra bullar och jag ska fan ta och börja simma, vare sig jag har någon som hänger med eller inte. Måste få bort allt ont.

Annars då, har köpt två filmer idag. Ska se dem ikväll hade jag tänkt. Imorgon blir det att starta nya rutiner och på lördag blir det stan, vilken vet jag inte än. Imorgon flyttar det förmodligen hem en volvo (suck) hem till oss. Dock är det bra, har ju något att kunna ta mig runt i iaf.

Nej, ska hänga en tvätt, duscha och börja om. Det ska bli ett bra slut på en skitdag. Vem säger att det ska vara en skitdag bara för att början var dålig? Och jag ska fan lägga mig tidigt ikväll. Så vare sig jag är trött vid nio ska jag lägga mig då istället för att vara vaken längre för att det känns patetiskt att lägga sig så tidigt.

Ha en bra dag!
pusshej!

c

Jag är glad, jag ska bli glad.

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0