Pusta ut

          Publicerad 2009-01-09, 17:59:35 / ♥ Life and music!
Är på ganska bra humör idag känner jag. Ska köra ner Emelie på byn och sen ska jag äta gomaten, en riktigt älgstek med potatisgratäng. Ska mumsa på morötter sen till let´s dance. Det är ju ändå blondinbella som dansar, måste man ju se.

Hörde en låt på tvn för någon dag sedan och var med om världens nostalgitripp :) Måste bara lägga in den. Den är härlig plus att Gwen Stefani är bland dom bästa, både i no doubt och som solo. Har inte tid att hitta någon bättre. Men den är så grymt bra. Måste bränna en ny skiva. När jag kommer tillbaka ska jag bara lyssna på en massa godingar.

Gwen Stefani - Hollaback girl



Ska köra ner syster nu. pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0