Sista inlägget.

          Publicerad 2009-01-14, 00:47:25 / ♥ Dagbok
Nu ska jag gå och sova. Torsdag börjar närma sig med stormsteg och det känns pirrigt. Det är ju ändå min framtid. Imorgon har jag några ärenden att fixa och sen är det jobb som gäller. Sen ska jag vara utvilad tills torsdag. Ska försöka ta mig upp på en promenad imorgon. Skulle vara skönt om det inte är för halt.

Bilköp snart då, någon som vill tipsa något? Bmw har jag nog fan inte råd med så det är bara att acceptera.

nej, godnatt folket. Pussgodnatt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-01-15 | 17:10:11

varför ska du ha en bil?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0