Som en ny människa

          Publicerad 2009-01-21, 17:04:01 / ♥ Dagbok
Känner mig redan friskare då jag har tagit en dusch. nog för att jag blev tät i näsan igen eftersom att det var så varmt men det känns faktiskt bättre. Ska på affärn sen och handla något gott, halstabletter också. Ska försöka plocka upp i rummet men det känns inte så roligt så det kan bli att jag bara lägger mig i sängen också.

Ikväll ska jag då försöka somna tidigt. För jag kommer upp ganska tidigt om dagarna om jag vill. Det är just i viljan felet sitter för det är ju så skönt att sova. Tror jag vaknar tidigt och känner mig ganska pigg för att näsan krånglar.

Verkar inte ha något speciellt att komma med idag. Det är ju trots allt bara onsdag, onsdagar är tråkiga.

jaja, ska kika omkring sen äta. Mamma har kommit hem nu så nu är jag inte ensam :)

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2009-01-21 | 17:50:28

Så bra! :) jodå med mig är det rätt så bra. sista termin så de kan ju inte vara så dåligt ;) sen har jag mycket att se fram emot då de bli studieresor och grejer så det är nice! hur är det själv? :)

Emma säger:
    2009-01-21 | 18:18:50

baby! När börjar du jobbet?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0