Söndag

          Publicerad 2009-01-25, 15:43:58 / ♥ Dagbok
Tycker inte om söndagar och ändå har jag inget att göra imorgon. Annars brukar söndagar vara jobbiga för att man vet att det är "tillbaka till verkligheten" dagen efter. Sovit för länge idag också, mest för att jag är vaken länge. Inte bra, speciellt nu då jag ska försöka ställa om för jobb. Det är så lätt för mig att säga att jag ska kliva upp men det är alltid så skönt att sova. Svårt att ändra på en vana då man alltid har varit en person som sover länge. Dock känner jag att det börjar bli för mycket, borde inte sova mer än åtta timmar. Sov nio timmar idag, vilket inte är alldeles för mycket så det är ju bra. Kanske det är dags att ändra på vanerna nu.

Det sjuka är att vi såg på film igår och vid elva vad jag trött. Så trött att jag skulle kunna sova. Det bästa jag kunde ha gjort var ju att gå och lägga mig men inte gjorde jag det. Ikväll lovar jag mig själv att jag ska lägga mig då jag blir trött, det är ju så logiskt att det borde ske av sig själv.

Nog om det. Det var något jag skulle berätta för någon dag sedan (minns inte om det var igår eller idag) men det har jag ju glömt bort, ska sitta och fundera på vad det kan vara så att jag kan skriva det :P Lite dumt att glömma men det var den dagen världen rasade lite mer än vanligt.

Ska se om det finns en banan för mig att äta uppe, magen kurrar och det är ingen mening att äta frukost (lunch eller mellanmål efter lunchen kanske det blir tom) för det är ju middag snart :O

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0