Tankar

          Publicerad 2009-01-21, 15:43:24 / ♥ Dagbok
Jag undrar egentligen var som är värt. Hur mycket man orkar, allt är en enda kedjereaktion. Det ena dåliga följs av det andra. Det blir en ond cirkel som inte kan brytas om man är själv om det.

Jag har så tråkigt. Vet inte vad jag ska göra. Nog finns det mycket att göra hemma i sig men inte mycket som jag känner mig peppad till att göra. Tror jag ska ta mig en dusch och sen vänta tills alla kommer hem. Kanske äta lite mer glass som gör att halsen känns helt underbar. Åh, hatar att inte ha något attt göra och så kommer det vara nu några dagar framöver. Blir så rastlös :/

nej, duschen. pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-01-21 | 17:31:11

har du lite att göra kan du ju hälsa på mig nån dag ;p jag är ju också bara hemma..

btw, de där inlägget ovanför, SPARA CILLA, SPARA! oh my! du är ju värre än brorsan :p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0