Tjosan!

          Publicerad 2009-01-12, 21:43:27 / ♥ Dagbok
Tog en liten paus. Har faktiskt inte ens hunnit städa på riktigt än. Har mest försökt löst mitt problem med garderoben och har slängt en jävla massa grejer och sådant. Ska fixa resten imorgon hade jag tänkt. Är så trött i ögonen jag det kommer bli en ganska tuff dag imorgon. Mycket att planera för. Längtar till Torsdag.

Imorgon kommer Vicky tillbaka, äntligen. Känns bäst då alla är nära mig men så är det oftast inte :/ får gå ändå. Ska fixa klart resten av alla småfix i rummen och sedan fika och sova. Ska bli skönt. Ska bli färdig vid elva för det är oftast då jag är som tröttast.

återkommer.
pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0