Bio imorgon klockan 9

          Publicerad 2009-07-14, 00:44:55 / ♥ Dagbok
Japp, så är det. En kompis blev magsjuk, hon som jag planerat in födelsedagsfirande av en annan kompis med. Så det blev inte av. Huvva för magsjuka säger jag :S

Så jag och älsk ska se bio i Borlänge imorgon klockan 9, Transformers 2. Jo, vi ska åka ca 50-60 mil för att se bio, typ. Men det är mys det också :) Först var vi tänkt att åka vid 4 nu på morgonen men sen kom vi fram till att det inte är någon mening att stressa till Leksand då det förmodligen är dåligt väder och för att vi då har hela onsdagen där omkring också. Myys!

Så det enda jag kan säga nu är godnatt och krya på dig Anna!

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


My Karlsson säger:
    2009-07-15 | 11:14:52

Skoj med bio :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0