GODISSUGEN!

          Publicerad 2009-07-08, 16:30:30 / ♥ Dagbok
Jag är SÅ godissugen, men vill inte och ska inte. Klockan fem ska jag äta en paj, hoppas att det lägger sig då för det är sjukt vad det vattnas i munnen på mig när jag tänker på allt gott som finns att äta :S

Magen är så tom, tog en klunk vatten nu och man kände hela dess väg genom magen. åh, kan det inte bli mat NU! :'/ grinolle nr.1 här, jag vet. Men är ju hungrig så blir jag som ett monster, måste ha genast :P

Nej, ska jobba sista halvtimmen innan man, och vid det tillfället så är det endast exakt en arbetsdag kvar för min del, FYFAN vad skönt :D






Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0