Godkväll

          Publicerad 2009-07-04, 21:44:33 / ♥ Dagbok
Sitter hemma nu,  borde ordna till mig, ser hemsk ut. Byta kläder till längre leggings och bättra på spacklet men har inte alls så stor lust av någon anledning :/ Det enda jag vill är att vara med dig, så jag får väl lov.

Vet inte hur jag kan tappa lusten så fort och direkt då det blir helg :/ Jag önskar att jag kunde känna modet och lusten att flytta, för det finns så mycket mer ute i världen än lilla Dorotea. Men vågar jag det? Den där hållhaken, kan jag släppa den? Nej :/

Nej, ska sluta deppa i bloggen, hoppas ni inte blir smittade av mitt dåliga humör :/

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


petra säger:
    2009-07-04 | 22:34:31

Dina pengar har kommit in, tänkte bara säga det :) hoppas du trivs med din nya design! Kram

Andrea säger:
    2009-07-05 | 13:13:40

Hihi :) Kommer du förbi idag?:)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0