Godkväll!

          Publicerad 2009-07-05, 19:03:52 / ♥ Dagbok
Det är söndag och i vanliga fall brukar jag ha värsta panicken (ja, jag vet att det är ett c där, det är som meningen) och anledningen till att jag inte har det nu är för att jag faktiskt ser fram emot morgondagen som både består av frisörtid och jobb. Jag vet inte varför, men har saknat jobbet ihelgen. Mest för att helgerna känns jobbiga. Men snart är det semester, det kommer bli skönt att få sova ut och kunna hitta på lite mer saker, saker som är roligt och inte bara sådant som man måste.

Well, well, lite tjat så där på kvällskvisten. Gubben tjatar, jag har suttit två minuter för länge. Wops!

Nej, jag återkommer imorgon :) Visar även resultatet från min frisörtid :) iiih, längtar! Älskar förändringar :D

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0