Godkväll!

          Publicerad 2009-07-13, 00:36:29 / ♥ Dagbok
Jag och älsk har nyss sett filmen Push, bra story men seg film. Känns som att det kommer en tvåa också, jobbigt, då bör man ju se den också :S

är så otroligt trött, blir sova för mig nu medan älsk ska spela cs. Mysigt, medan jag sover! :)

Imorgon blir det Umeå med familjen, vi åker från Dorotea vid nio. varför tänker inte jag säga nu, lägger ut en bild imorgon som förklarar varför om det blir så ;) Ska iaf äta en god lunch på kinaställe, mysigt! Och gott framför allt :)

Nej, nu ska jag lägga mig.

Pussgodnatt!


Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Maria säger:
    2009-07-13 | 01:54:47

Hej. Vet inte om du har sett denna blogg. Jag vill rekommendera den. Den är perfekt för den som är sugen på en ny design till sin blogg. Man behöver inte kunna med att lägga in designen i sin egna blogg för det kan man få hjälp med av någon som har hand om denna designblogg.

All info hittar du på bloggen. Tycker du ska gå in och ta dig en titt :)

Jag skriver in adressen till bloggen där man ska skriva sin länk. Välkommen :)

Emma säger:
    2009-07-13 | 09:30:59

tur du får din kinamat sötnos :)

bitte säger:
    2009-07-13 | 15:58:26

söta


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0