Godmorgon!

          Publicerad 2009-07-06, 12:28:27 / ♥ Dagbok

Idag börjar jag på min fjärde dag innan semestern. Känns super, om typ 15 min åker jag in på samhället och sätter mig i en frisörstol och blir fin. Vet inte hur ljus jag blir men trots att det är regn idag så ska mitt hår skrika sommar :) I och med att det inte har hunnit blekas av solen.

Hoppas på att det blir en bra dag, en bra vecka i övrigt i och med att jag går på semester. Man vill ju göra en bra sista vecka så man har något bra att komma tillbaka till. Eller ja, något alls att komma tillbaka till.

Jisses, om fem minuter måste jag åka :S känns inte som att jag hinner med att ta någon kund :/


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0