Nytt hår!

          Publicerad 2009-07-06, 16:06:24 / ♥ Ytligt!
Klippte lite, slingade, många och ljusa. Trodde det skulle bli för ljust men jag vet inte riktigt. Blev det för ljust får jag lägga in lite mörka slingor. Men ju mer jag ser mitt  hår desto mer blir jag van och då ser det inte så blont ut. Får domen då man kommer hem antingen till mitt hus eller Sammys hus. Det känns så bra att få lite kritik eller beröm från nära och kära.

Här kommer lite bilder iaf :) än fast ni inte ser så mycket i och med ljuset. Vet inte riktigt när färgen är rättvis.





Men nog är det lite skillnad från profilbilden? :P Har alltid tyckt att jag har haft ljusbrunt tidigare, men nu tycker jag att min riktiga hårfärg är alldeles för mörk. Trivs bättre i lite ljusare :)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Linda säger:
    2009-07-06 | 16:28:25

va snyggt!!

My J säger:
    2009-07-07 | 10:17:36

blev fint :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0