Så opeppad som man kan bli

          Publicerad 2009-07-08, 13:46:11 / ♥ Dagbok

Och är man opeppad så går inte jobbet bra. Sitter och nickar med huvudet och ögonen stängs utan att jag kan göra något åt det. Förstår inte hur jag kan vara så trött. Det är näst sista dagen innan semester och jag tycker det borde gå fort, men inte då. Allt för att dessa dagar ska bli så genområa som möjligt.

Jag vill ha semester, så jag kan få hitta på en massa kul, tror vi tom har spikat en resa, jag, älsk, syster och hennes pojk :) det kommer bli superkul och mysigt. Kanske hyra någon stuga någonstans och bara vara. Skitbra!
Jag vill ha semester så att jag kan få baka och göra en massa annat gott. Bara jäsa, haha typ.

Nej, jisses, detta var den mest torra onsdagen på länge. Om tre timmar är det exakt endast en arbetsdag (om man räknar timmarna) kvar innan min semester :D






Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Sara säger:
    2009-07-08 | 15:28:27

Halloj!

Då var det dags för en "Månadens blogg"-tävling igen, skoj va? Eftersom du varit med i tävlingen förut tänkte jag att du kanske ville vara med igen.



Reglerna är som tidigare. Anmäl dig i detta http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/07/manadens-blogg-tavling-juli.html inlägg med en kommentar senast den 20:e juli. Samma dag väljer jag ut 10 personen som har chansen att vinna och den sista juli utses vinnaren. Om du sedan vill ha större chans att vinna om du går vidare från lottningen så tipsar du vänner och läsare om tävlingen i din blogg. Skicka länken till inlägget du skrivit i den kommentar du anmäler dig med. Priset har du väl inte glömt bort? Du vinner en hel månads skyltning i min vänster meny! Lycka till :-)

SaraChristina säger:
    2009-07-08 | 15:34:22

Hejsan, trevlig blogg! händer idag? =)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0