Anna 20 år den 30 Maj 2009

          Publicerad 2009-06-01, 12:46:12 / ♥ Dagbok
Vi började med att handla, fixa maten och fixa till oss, jag och Vicky. Sedan hämtade vi upp Jerry och så bar det iväg till Vilhelmina, Badviken. Väl där blev jag och Jerry avsläppt och Emma V anlände strax efter oss. Vi startade grillen och öppnade första cidern/vinarn.

Efter ett tag skriver vicky att dom är på väg, Vicky, Janni och Anna. Äntligen tänkte jag. Hon blev så glad och vi hade supertrevligt. Det blev grillas kyckling, sallad och potatissallad i bakgrunden hade vi nostalgimusik/ölhävarmusik och vågor som kom stötte till strandkanten i skinande sol. Det blev oompa-loompa-dansen, paketöppning, kubbspel och godricka. Eftersom att Vicky agerade chafför första timmarna så åkte vi in vid 8 så hon skulle få börja pimpla. Där bytte vi om, la/bättra på smink osv och så bar det iväg till hotellet.

Vi dansade, drack, prata minnen, skratta och hade så kul! Tack så mycket för kvällen mina vänner! Bilder och videor kommer upp. Jag filmade Emmas oompa-loompa-dans och vi tog i hand samt tog kort på handskakningen på att jag får lägga upp videon så det är 100% säkert ;P

oompa-loompa-dans :




Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0