Dagen efter!

          Publicerad 2009-06-06, 15:58:01 / ♥ Dagbok
Hela dagen idag har bestått av The Sims 3 spelande, snart är jag vd på ett stort företag ;) deni! Men har varken man eller barn så, så lyckat är det väl kanske inte ;P haha.

Igår var helt underbar, jag träffade sara och emma och jag började lipa som jag vet inte vad. Jag har saknat dem så mycket, nu är det garanterat iaf att vi måste träffas oftare. Shit vad kul det var.

Hela kvällen hade jag alla vänner i min omgivning, ingen nämd, ingen glömd, ni vet vilka ni är. Jag kan bara säga oändligt tack för att ni gjorde min kväll. Sedan kom älsklingen och hämtade mig, vi skratta och myste i bilen, jag åt en pizza medan, vi kom hem och la oss och myste tills vi somna. Helt underbart slut också, hur ofta slutar utekvällar HELT perfekt?  Jag är mer än nöjd.

Så ikväll blir det en myskväll hemma, bror kom hem igår så hela familjen är samlad, imorgon blir det middag hos kusinerna, mys!

Detta är nog den bästa helg i hela mitt liv! TACK!


(Bilder på kvällen kommer sen, måste försök få tag på lite bilder först, hade ingen kamera)

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-06-07 | 10:41:15

jag älskar dig så grymt mycket! Hallå, jag som aldrig grinar av en sådan sak fick ju tårar i ögonen!! Du saknas som bara den och du är perfekt som du är <3 allt som du har berättat stannar hos mig de vet du!! Puss!

Ida säger:
    2009-06-08 | 09:25:57

Det var super kul att träffa dig Cilla! Hoppas du hade en riktigt rolig kväll :) Jag for ju aldrig på hotellet, blev så trött ;p Men tycker det var en lyckad kväll ändå! Kram på dig :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0