FF!

          Publicerad 2009-06-18, 23:36:08 / ♥ Dagbok
Jo, vi är ensam hemma jag och älsk! Pizza är i ugnen och Sammy har kul och blandar massa häxdrycker som jag ska dricka. Vadå försökskanin?



Huvudvärken är borta, jag har hela huset för mig själv med Sammy och vi ska snart äta mat och mysa. Kan det bli så mycket bättre?

JO, det är klart det kan, imorgon tar vi båten mot en strand, gör upp en brasa, äter gott, dricker gott och har det gott. Så ser min midsommar ut :)

Tack alla som har önskat att jag ska krya på mig förresten, hade ni inte gjort det hade jag säkert haft migrän i flera dagar som jag brukar ha. Puss på er!

Nej, men vi hörs imorgon då :)

Pusshej!





Har jag förresten sagt att jag älskar Sammy? Mer än livet själv?
Det gör jag iaf, min älskade!

(vi ses i dimman)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Bea säger:
    2009-06-19 | 00:22:15

Hoppas du får en trevlig midsommar :)

sandra och sofia säger:
    2009-06-19 | 10:46:56

glad midsommar :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0