Försöker hitta inspiration till min frisörstid den 6 juli

          Publicerad 2009-06-11, 16:40:42 / ♥ Help me!
Har hittat några bilder, jag är så klyven, jag vill bli ljusare men inte blond, jag vill ha mer slingor men inte för mycket. Ska jag klippa lugg som jag gjort innan nyår? Vad blir bra! Jisses, än om jag vet att hon jag ska till är duktig så känns det som att jag vill ha ett litet humm om hur jag vill ha det och just nu står jag och trampar på ruta ett.

Det är ju så fint med lugg men samtidigt är det skönt att spara ut jämnlångt också, funderar ju på att spara ut så :/ dock tror jag snart är nöjd med längden på själva håret. Men shit, på senaste året har håret fan varit ett stort problem för mig :P

Om jag skulle bestämma mig för lugg står jag och velar mellan dessa -












Det är antingen tjocka, längre och sneluggar eller tunna korta och sneluggar som jag tycker är snyggt. Men frågan är om man verkligen ens ska klippa lugg :/

Själva frisyren så skulle jag nog kunna tänka dessa



Något längre med olika längder och ljusare med slingor, dock inte så ljust men. Eller..



något mer uppklippt (inte den färgen såklart) men ändå långt. Eller..



om man bara ska satsa på jämnlångt, eller är det tråkigt? :S

(alla bilder är för övrigt tagna från frilla.se)


Som sagt, hjälp uppskattas :)

Kommentarer
6 KOMMENTARER   


s:en - sandra och sofia säger:
    2009-06-11 | 17:10:05

Nja gillar inte alls ashleys har dar men dom andra var snygga :)

s:en - sandra och sofia säger:
    2009-06-11 | 17:22:40

vilket trevligt svar man fick tillbaka ;)

therese säger:
    2009-06-11 | 18:59:40

jag tyck luggen på bild 4 och frisyr på bild 5...en mix helt enkelt.. men ja tyck du ha bra frilla nu ? =)

Johanna säger:
    2009-06-11 | 21:13:39

sista frisyren var jättefin :)

HANNAH säger:
    2009-06-11 | 22:16:27

Lauren conrad hell yeah!!

julia säger:
    2009-06-13 | 11:09:31

Lauren Conrads frisyr!!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0