Godmorgon!

          Publicerad 2009-06-29, 11:07:56 / ♥ Dagbok
Då var det måndag igen, det är näst sista veckan innan semester i tre veckor. Känns så otroligt härligt :)

Morgonen började inte bra, kom en halvtimma för sent, men nu sitter jag här iaf.

Helgen har gått för fort som vanligt, mådde inte bra igår heller. haha men mådde väl som jag förtjänade. Kul på lördagen hade jag iaf, så då får jag väl ta hel bakisgrejan på söndagen. Men igår frågade jag verkligen mig själv om det var värt det då man mådde som man gjorde. Känns nästan som att man fortfarande är i fylla :P

Fick lite tid med Vicky på lördagen, det var mysigt, att bara sitta och prata med lite vänner till dem och så, sen hade vi lite ensamtid då vi gick lite senare till festivalen :) Det blev lite mycket för mig då vi väl var inne och minns inte allt så vettetusan hur social jag var mot alla på festivalen :P Dansa minns jag att jag gjorde iaf :)

Nej, fortsätta jobba hårt, eller? ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0