Godmorgon folket!

          Publicerad 2009-06-16, 11:04:20 / ♥ Dagbok
Efter ett morgonmöte så har vi nu ett nytt projekt framför oss. Helt ärligt så vet jag inte om jag ska hoppa av glädje. Om det är något jag har lärt mig så är det att inte ta ut något i förskott. Men jag ska kämpa som tusan för att få en bra början, tror det är väldigt viktigt.

Idag är det Tisdag, jisses vad trött jag var imorse. Älsklingen klev upp vid kvart i sex och jag minns knappt när han åkte, minns inte den mysiga kramen jag alltid får. Jag var något trött med andra ord. Dock klev jag upp tidigare är vanligt, det ska jag ha eloge för.

Nej, ska plugga på nya kampanjen.

Pusshej!




Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Marlene säger:
    2009-06-16 | 11:26:57

Tack så mycket för din kommentar! :)

Hoppas att din dag blir underbar.. Kram


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0