Godmorgon Tisdag!

          Publicerad 2009-06-02, 10:38:07 / ♥ Dagbok
Imorgon är näst sista dagen denna vecka. Riktigt tragiskt att det är det första man tänker på då man slår upp ögonen. Men skit samma!

Vet inte alls hur det blir på fredag, blir det tvådagars eller? Hur ska alla andra göra? Måste veta utifall att man måste fixa chafför :/ shiet! Inte lätt alltså.

Igår var jag så trött men mitt rum såg ut som ett kaos så jag var tvungen att städa och tro mig, tänkte bara ta det värsta men till slut så hade jag tagit allt, NOGA! Så det känns skitbra idag, att man gjorde något riktigt nyttigt igår, något som verkligen behövdes. Annars brukar jag komma hemm och vara så trött så att jag inte orkar göra något utan går bara och lägger mig. inte bra det vill säga. Idag tänkte jag ta mig i kragen och fixa bilder till den nya designen jag köpt, ska vara lika duktig och få bort allt "att göra" ikväll med.

Nej, jobb väntar!

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-06-02 | 16:16:15

är det utgång på lördag? Dansgalan eller Logen? :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0