Godmorgon världen!

          Publicerad 2009-06-15, 11:10:49 / ♥ Dagbok

Känns det som. Sängen var så ofantligt skön imorse, snoozade till fem över halv. Slängde på mig kläderna, åkte och tanka och fastnade bland all trafik i och med att de lägger om vägen i hela samhället. Lite surt, kom till jobbet fem minuter för sent. Lite trist, men trodde att jag skulle bli mer sen.

Igår var mysigt, jag älskar att umgås och mysa med älsk. Dock hade vi väldigt svårt att somna, av någon anledning så vill vi aldrig somna på söndagar, man vill ju aldrig vakna upp till en måndag. Finns det något värre?

Så nu sitter jag här, har påbörjat den första dagen på denna fyra-dagars-arbetsvecka. Härligt? Ja! BARA fyra dagar. Det går fort.. visst?!

Längtar redan till ikväll så Sammy kommer, mys. Huvva, önska jag låg i sängen med hans varma kropp.

Nej, efter ett morgonmöte nu så fortstätter slitet! Hejhopp, sura människor!



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0