Mina morgonrutiner

          Publicerad 2009-06-10, 12:37:44 / ♥ Det visste ni inte!

Har alltid samma morgonrutiner, tänkte att jag skulle räkna upp hur min morgon ser ut.

♥ Klockan ringer först halv sex, då snoozar jag och S, kvart i ringer den igen och då kliver, eller ja, studsar älsk upp hur sängen, drar på sig kläderna på 3 röda och slänger sig i sängen igen för att krama mig hejdå.

♥ Sedan hör man bror stå och fixa uppe på övervåningen till ungefär sex, sen sticker han med plantbussen och då hör jag en tass som river upp dörren.

♥ En blöt hund hoppar upp på sängen, S har lärt hon att gå på min fotpall så att det blir som ett trappsteg. Hon säger godmorgon med en blöt puss och antingen så lägger hon sig vid mina fötter ovanpå täcket eller så går hon nöjd upp och lägger sig någon annantans.

♥ Sju ringer min klocka, jag snoozar till halv åtta, snoozning till åtta, sen vidare till halv nio och har jag tur så kliver jag äntligen upp då den ringer vid nio.

Det är en ganska stor process för att vara på morgonen :P Många steg. Haha! Men det är en ganska så skön morgon, speciellt den där kramen som man får av S.



Nej, jobb, lunchen är slut för denna dag!

Pusshej!




Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0