Norrland = ohyra!

          Publicerad 2009-06-29, 12:13:27 / ♥ Dagbok
Det är hemskt, mina ben ser inte fina ut. Jag är vanligtvis allergisk mot bett av mygg, knott och annan ohyra men efter att de har gått lös på mina ben så tror jag att giftet inte har lika hårt nu. Dock är det värre på armarna än på benen.



Mitt högerben, alla har gått på en och samma ställe. Har 13 bett bara där och mitt vänsterben ser lika illa ut. Fyfan, jag är inte menad att bo i Norrland!



knott



brännmy



mygg


huvva! Hatar dessa kryp!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-06-29 | 12:22:22

Jaa, det måste vi! Japp, det gör jag, men jag slutar klockan 4. Dock åker jag med mamma som slutar halv 5, men du kan ju komma förbi på turistbyrån om du vill för vi brukar inte ha så jättestressigt ;p

kajsa säger:
    2009-06-29 | 13:14:29

usch jag hatar mygg! som tur är har det inte kommit så mycket mygg här iallafall!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0