Nykommen på jobbet!

          Publicerad 2009-06-10, 10:55:25 / ♥ Dagbok
Nyss kommit på jobbet, nykommen från optikern och jag har bara ett ytterst pyttelitet fel på vänser öga men det var knappt värt att nämnas. Så det är ju inte synen som har gjort så att jag har mått så här. Typiskt, hade nästan hoppats på det, hellre det än något med kroppen :/ Men då fick jag ju iaf svaret på den frågan.

Idag är det onsdag, jag saknar älsk och vill hem till sängen och önskar att han låg bredvid alldeles varm och mysig. Suck! Gårdagen, eller ja, kvällen var jag väldigt duktig. Kom hem, städade både rummet och toan nere, duschade, tvättade lite sängkläder, bäddade om, plockade fram kläder som svärmor skulle låna och var färdig tills S kom hem till mig. Då blev det lyxfika (våran micro är sönder så vi kan inte göra kläckta mackor, det är godare än vad det låter) sen la vi oss, somnade tom vid tolv, brukar alltid somna vid ett annars.

Försov mig dock imorse, inte det roligaste men det gick ju iaf. Nej, ska fokusera på jobbet, om det nu går :/

Pusshej!





Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-06-10 | 12:31:26

och de gör ju de tack vare dig!! :) Var så glad hela fredagen tack vare dig :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0