Sally Hansen French Manicure

          Publicerad 2009-06-16, 13:55:28 / ♥ Cecililia Recenserar!
Fick ju hem dem förra veckan, färgen är fin och lättsamt material, märks verkligen att de var lite dyrare då det är lättare att använda sig av. Blir inte lika klumpigt och jobbigt som det från Depend som jag har testat tidigare. Stor flaska var det också, 13,3 ml så det lär ju räcka ettt tag också för det sitter som tusan.

Dock fick jag en liten negativ överraskning. Penseln på det vita färgen var jättetunn och visst kan det fungera på andra att använda sig av den även fast den är tunn, men för mig blev det mest jobbigt och tar timmar innan jag är färdig. Så jag öppnade den rora flaskan med basfärgen som man ska avsluta behandlingen med och kollade penseln. Den var tjock, så jag torkade helt enkelt av de båda och bytte, så nu är jag nöjd till hundra procent.

Använder mig inte ens av det rosa lacket som oftast följer med, använder mig av ett lila genomskinligt lack som skyddar och ger ett litet lila skimmer, tycker det blir superfint.





Den lilla penseln fick vara i den rosa burken. Där ser ni hur tunn den är :S





Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
4 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-06-16 | 15:01:40

de känns jättebra! Kom bara på en sak, har du tillgång till bil under din ledighet? För pappa är ju borta med en bil och bror i dorotea med en :( puss

Emma säger:
    2009-06-16 | 15:09:38

gör det. Kom ju på det, attans också dessa jävla bilar! :(

Anonym säger:
    2009-06-16 | 15:12:02

tack så mkt :D du får gärna följa mig när ja e där :D

Gynning säger:
    2009-06-16 | 15:18:20

Hoppas du har en bra dag och att det fina vädet finns hos dig med


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0