Snart, snart, snart!

          Publicerad 2009-06-08, 19:26:41 / ♥ Dagbok
Snart sitter jag i bilen på väg hem, då ska jag in på statiol och köpa kinder maxi och hem och mysa sönder älsk. Jag saknar han seriöst så mycket att det gör ont i hjärtat.! Vill känna trygghet för av någon konstig anledning har jag inte känt mig bra till mods någonting idag, har bara känt mig fel och otroligt ledsen och nere. Nej, en mysig och varm kram är verkligen något jag behöver och en sniff av hans underbara doft.!

Imorgon är det bara fyra dagar kvar av arbetsveckan, på fredag kommer tremäning hit ch jag ska spela och ha skoj hela helgen. Så är det bara!

Pusshej!



Något som är bland det bästa jag vet, så är det mina vänner!
(snodde bilden från ida, sorry! :P)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-06-09 | 12:12:27

Va fin du är gumman <3

glömde att tacka för att du lyssnade och gav mig råd i fredags. Allt känns mycket bättre! Puss

Ida säger:
    2009-06-10 | 10:03:05

Hihi, ingen fara ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0