Tatuering är på g!

          Publicerad 2009-06-25, 18:38:16 / ♥ Dagbok
Men vad och vart? Jag har inte bestämt mig ännu. Dock kommer detta upp som vanligt, mest för att det är intressant. Att tatuera sig i svanken, så har ju alltid frågan varit om man fortfarande kan ta bedövning när man ska föda. I forum så får man inte så mycket svar, den ena säger si och den andre säger så. Vem tusan ska man tro på?

Alla dessa myter om piercings och tatueringar. Blir lite less :/

Här är tråden jag läste!



Haha en klassiker :P


Kommentarer
3 KOMMENTARER   


jasse säger:
    2009-06-25 | 21:18:22

Jag har en tatuering i svanken och jag har genomgått en förlossning, dock hade jag bara lust gas alltså inte ryggmärgsbedövning men vad min barnmorska sa var att dem tar den mycket högre upp än vad man tror..inte så lågt som alla pratar om.

Catrin säger:
    2009-06-25 | 23:51:40

haha den var härlig!

Leia säger:
    2009-06-26 | 08:45:19

Hahah, så dumt :P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0