Tydligen fungerar jag bäst i press!

          Publicerad 2009-06-09, 19:23:26 / ♥ Dagbok
Det har jag fått bevisat nu dessa dagar, det går inte super bra, det går inte bra, men det går ju iaf. Jag märker att det går bäst då jag daltar, daltar som fasen. Men vafan, är det det som gäller så visst, jag är på.

Älsk kommer inte vara hemma då jag kommer hem, men då hinner jag städa lite, det behövs verkligen. När jag är hemma själv så brukar det inte bli så stökigt med när gubben är hemma också så blir det stökigt som tusan. Kanske för att jag bara slutar orka göra saker då. Man bara ligger och myser, men inte klagar jag!

Nej, nu är det inte länge kvar, då ska jag hem och lämna igen en film som vi inte ens såg och kanske, men bara kanske köpa lite kinder maxi ;) tre för tio på statiol, äntligen! :D




Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0