Vem är jag? Vart tillhör jag?

          Publicerad 2009-06-23, 22:54:33 / ♥ Life and music!
Förklarar man hur man känner tas det inte på så stort allvar, det har aldrig spelat så stor roll. Detta senaste året har jag känt en konstig känsla, som att jag inte är rätt. Att jag är på fel ställe med fel människor. Hör inte till någon, har inget blod.

Jag orkar inte mer, måste härifrån. Jag blir tokig, drivs till vansinne. Allt är en fasad!

"-Jag orkar inte"




Pink - Family Portrait


I ran away today, ran from the noise, ran away
Don't wanna go back to that place, but don't have no choice, no way



Kommentarer
2 KOMMENTARER   


fatou säger:
    2009-06-24 | 00:12:55

tack tack ! Din med ;)

Bea säger:
    2009-06-24 | 00:23:40

Hoppas allt är bra med dig idag :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0