Bilder kirrat!

          Publicerad 2009-03-31, 12:06:26 / ♥ Hunden Ellie

Tog kort med mobilen imorse då jag har glömt kameran i pappas bil och han åker ju på jobbet vid 6. Inte så bra bilder, blir bättre med kameran som jag har fått låna av Vicky (tack gumman <3) men det är ju några iaf. Då mmsade jag in bilderna på bilddagboken och tog dom därifrån. inte så roliga bilder kanske, men hon är ju bara valpis, hon har inte tid med någonting då hon är pigg utan springer omkring överallt och har så bråttom.

men det är ju några bilder iaf :)

a 


Lillsötploppa som stirrar sönder leksaken jag piper med för att kunna få ett ganska bra kort där hon är stilla :P Ser ni den lilla vita runda cirkeln hon har runt munnen? gulligt va? ;) Hon har så speciella färger. hoppas bara att hon får behålla dessa färger när hon blir äldre också. Ska visa vad jag menar sen :)


a


Ellie med sin ekorre som har en pipgrej i svansen. Det roliga med djuret är att det är typ dubbelt så långt som hon själv, ostoppad så den är väldigt lätt och så är det en liten pipgrej som är "gömd". Men nog hittar hon den alltid ;P Hon bär omkring på denna men snubblar ju bara på den då den är så lång och går under magen på henne.


a


Fick henne att sitta fint och försökte få henne att vara stilla, vilket hon egentligen lyckades med, dock så skulle ju såklart tungan ut precis då jag knäpper ;P


a


En liten knul i soffan. Hon låg på golvet och halvsov men den gnällde hon till och la framtassarna vid mina ben. bara att lyfta upp henne i soffan så hon blev nöjd. Här ser man hur liten hon egentligen är, kudden hon ligger på dom är brun är liten och hon är minst lika liten :)

Till helgen ska jag fixa roligare bilder och då kanske hon är mer trygg och lite mer lekfull. Det vill säga roligare bilder.

Nej, lunch! ;)

Pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-03-31 | 15:08:07

Förstå om du längta hem ikväll =)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0